Pogosta vprašanja

Kdo financira projekt?

Maš to! je projekt Zavarovalnice Sava, s katerim želi nasloviti perečo problematiko duševnega zdravja mladih in stisk, s katerimi se srečujejo.

Kje lahko poiščem pomoč?

Vse vsebine, ki jih najdeš v sklopu projekta Maš to!, so pripravili strokovnjaki, zato jim lahko zaupaš in v njih najdeš strokovne nasvete za prepoznavanje stanja in delo na napredku.
! POZOR !
Ko je tvoja stiska zelo huda, se lahko obrneš na izbranega osebnega zdravnika, dežurnega zdravnika, dežurno ambulanto najbližje psihiatrične bolnišnice, reševalno službo (112) ali na urgentno psihiatrično ambulanto v Centru za izvenbolnišnično psihiatrijo v Ljubljani (01/4750 670).

Študenti (ali mlajši zaposleni) se lahko po pomoč in nasvet obrnete tudi na:
Psihosocialno svetovalnico za študentke in študente ter zaposlene
Psihološko svetovalnico
Psihološko podporo študentom

Telefoni za pomoč v stiski

TelefonOrganizacijaDelovni čas
01 520 99 00klic v duševni stiski med 19. in 7. uro zjutraj
116 123zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 24ur/na dan 24ur/na dan
080 11 55SOS telefon za ženske in otroke, žrtve nasilja med 12. in 20. uro, klici so brezplačni
116 123,
05 72 01 720
Tvoj telefon – telefon za ljudi v stiski med 7. in 22. uro, od pon. do petka
03 150 60 50Prisluhnem ti – tel. svetovanje v duševni stiski med 16. in 20. uro, vsak delovni dan

Pridruži se naši Instagram skupnosti

Sledi nam
  • Zapri oči in opravi nekaj sekundni “check in". 💞 "Maš to! pregled" najdeš tudi v novi vodeni meditaciji Zadihaj za dober dan. 💛Klikni na povezavo v opisu profila in meditiraj z nami. 🧘🏻‍♀️

    Prikaži več
  • 🎧 NOVA MEDITACIJA ZA DOBER DAN🎧 Si želiš občutiti mir, poiskati stik s seboj in se opogumiti za nadaljevanje dneva? Odlično! 👏 Beri naprej ... Naboru meditacij smo dodali novo z naslovom Zadihaj za dober dan. 🌞 Vaja je namenjena opogumljanju in iskanju notranjih virov moči. 🕊Prepusti se novi meditaciji, ki jo najdeš na povezavi v opisu profila. 🖇

    Prikaži več
  • To je prvi korak k oblikovanju bolj zdravih odnosov, ki te bodo izpolnjevali. ✨ Nihče namreč ne pride iz otroštva brez manjših ali večjih brazgotin. Ko se tako odločimo, imamo vsi možnost, da si ustvarimo bolj mirno in izpolnjujoče življenje. 🥰

    Prikaži več
  • 👉🏼 To so najpogostejši sprožilci v partnerskih odnosih. ➡️ Zavrženost: vključuje močan strah, da bi nas partner zapustil in bi ostali sami. ➡️ Zavrnjenost: gre za čustveni odziv, ki ga sprožijo občutki, da nas partner ne sprejema takšne, kot smo, nas je ’izključil’ oz. zavrnil, kar vodi v občutek neustreznosti, neprimernosti in nevrednosti. ➡️ Kritiziranje: zaznana kritika s strani ljubljene osebe je pogosto povezana z občutkom izgube samospoštovanja in lastne vrednosti ter lahko vodi v obrambno vedenje. ➡️ Izdaja: čustveni odziv sproži zloraba zaupanja ali zvestobe, spremljajoči občutki pa so zmanjšan občutek varnosti v odnosih, nezaupanje, žalost, razočaranje ... ➡️ Izguba: vključuje žalost, povezano z izgubo ljubljene osebe, pomembnega razmerja ali aspekta našega življenja.

    Prikaži več
Maš to instagram
Podkast